Herkenbaar en aansluitend bij de bedrijfsidentiteit

Een huisstijl is de visuele presentatie van een bedrijf en is vaak de eerste kennismaking met potentiële klanten. Daarom is het van wezenlijk belang dat een huisstijl aansluit bij de identiteit van een bedrijf en herkenbaar is.

Fris & herkenbaar logo

Een krachtig logo gaat vaak veel jaren mee en spreekt de doelgroep aan. Het is in harmonie met de identiteit van het merk en is goed doordacht. Lees meer over logo’s.

Unieke visitekaartjes

Een fysiek visitekaartje mag niet ontbreken als je een goede indruk wilt maken bij jouw relaties. Zoek je een visitekaartje dat net iets specialer is? Ik denk graag met je mee!

Brand guide

Een complete huisstijl bestaat uit een logo, kleurstellingen, lettertypes (typografie) en het gebruik van afbeeldingen. Een huisstijl wordt consistent doorgevoerd in alle bedrijfsuitingen, zoals visitekaartjes, enveloppen presentaties, websites en zelfs in bedrijfskleding. Je visuele identiteit leg je vast in een brand guide.

Waarom een nieuwe huisstijl?

Verhoog je omzet met een professionele uitstraling
Wees onderscheidend van concurrenten
Zorg voor herkenning bij jouw doelgroep

De kracht van een herkenbare huisstijl

In onze huidige digitale maatschappij wordt de kracht van print wel eens vergeten. Strak vormgegeven briefpapier, visitekaartjes en verpakkingen vertegenwoordigen niet alleen het imago van een bedrijf, ze kunnen ook waardevolle reclame-instrumenten zijn. Lees dit artikel maar eens met 12 inspirerende voorbeelden. Een huisstijl is meer dan een vel papier met een logo en contactgegevens; het kan ook betrouwbaarheid, loyaliteit en geloofwaardigheid uitstralen.

Prijs nieuwe huisstijl

vanaf € 500,- (excl. BTW)