Herkenbaar en aansluitend op de juiste doelgroep

Een huisstijl bepaalt de eerste indruk bij potentiële klanten. Daarom is het van wezenlijk belang dat een visueel imago herkenbaar is en aansluit bij de doelgroep.

Fris & herkenbaar logo

Een krachtig logo gaat vaak veel jaren mee en spreekt de doelgroep aan. Het is in harmonie met de identiteit van het merk en is goed doordacht. Lees meer over logo’s.

Unieke visitekaartjes

Het fysieke visitekaartjes mag natuurlijk niet ontbreken op het moment dat je een goede indruk wilt achterlaten op jouw relaties. Zoek je een visitekaartje dat net iets specialer en hipper is? Dan denk ik daar graag in mee!

Brand guide

Een complete visuele identiteit bestaat uit meer dan een logo en een visitekaartje. Daar komt meer bij kijken, zoals richtlijnen over logo’s, kleuren en lettertypes. Dit alles zou je moeten vastleggen in een frisse brand guide.

Waarom een nieuwe huisstijl?

Maak indruk op jouw relaties
Ontwikkel een herkenbaar merk
Kom voor de dag met frisse designs
 Spreek jouw doelgroep aan

De kracht van een herkenbare branding

In dit digitale tijdperk wordt de schoonheid en de kracht van print nog wel eens vergeten. Strak vormgegeven briefpapier, visitekaartjes en verpakkingen identificeren niet alleen het imago van een bedrijf; ze kunnen ook waardevolle reclame-instrumenten zijn en een huisstijl meer betekenis geven. Mocht je het leuk vinden, lees dit artikel dan eens met 12 inspirerende voorbeelden. Een huisstijl is niet alleen een stukje papier met een logo en contactgegevens; het kan ook meer betrouwbaarheid, loyaliteit en geloofwaardigheid uitstralen.

Prijs nieuwe huisstijl

vanaf € 500,- (excl. BTW)